RE/MAX

RE/MAX

Nadšení pro maximální uspokojení potřeb zákazníků je hlavním důvodem, proč síť RE/MAX roste nepřetržitě již více než třicet pět let. Naše strategie už uspěla ve více než 80 zemích světa – zemích s odlišnými ekonomickými, kulturními i obchodními podmínkami.

Na realitních trzích v USA a Kanadě, které patří k nejvíce konkurenčním na světě, je RE/MAX jednoznačnou jedničkou. Také v Evropě, kam RE/MAX vstoupil v roce 1995, se stal brzy největší a nejúspěšnější realitní sítí, která jako jediná působí v celé Evropě.

V roce 2005 RE/MAX také zahájil svojí činnost na trhu České republiky, aby zde zopakoval svůj celosvětový úspěch. V České republice má RE/MAX dle nezávislé tržní studie nejznámější značku a největší tržní podíl s největším počtem spokojených zákazníků.

Silné povědomí značky RE/MAX u zákazníků, obrovská sdílená nabídka a poptávka nemovitostí, unikátní systém vzdělávání a vedoucí postavení společnosti na trhu lákají do sítě RE/MAX nejproduktivnější a nejzkušenější makléře. Makléři RE/MAX celosvětově dosahují nejvyšší průměrnou produkci na trhu – díky strategii RE/MAX jsou totiž schopni uspokojovat potřeby svých zákazníků lépe než jiní.

RE/MAX uplatňuje princip franšizingu, který je založen na zásadě „ With RE/MAX Everybody Wins – Se značkou RE/MAX každý vítězí“.

Na principu „Každý vítězí“ funguje také RE/MAX Česká republika. Pro naše zákazníky to znamená maximální přínos a užitek z našich realitních služeb. Zaměřujeme se na skutečné potřeby, dodržujeme naše vysoce profesionální standardy a přísný etický kodex. Jako jediní na trhu poskytujeme na kvalitu našeho servisu záruku.

Tak, jak vítězí naši zákazníci, vítězí i naši makléři a majitelé kanceláří. Každému, kdo hledá prosperitu, nezávislost a uspokojení ve vlastním podnikání, RE/MAX nabízí možnost využít výhody dlouhodobě ověřené strategie a síly. Majitelé realitních kanceláří RE/MAX a jejich makléři mají velkou příležitost se uplatnit a dosáhnout vlastního profesního i osobního rozvoje. RE/MAX jim dodává motivaci, energii a potřebné know-how tak, aby mohli udělat maximum pro spokojenost svých zákazníků a stát se nejlepšími a nejproduktivnějšími realitními subjekty ve svém regionu.

Historie RE/MAX

RE/MAX, nejúspěšnější síť realitních kanceláří na světě, byla založena současným prezidentem RE/MAX International Davem Linigerem v roce 1973 v Denveru (Colorado, USA). V té době si většina realitních makléřů ponechávala pouze 50% vydělaných provizí a majitelé realitních kanceláří měli přímou kontrolu nad veškerou jejich prací. Makléři byli rozčarovaní a demotivovaní. Většina jich tuto profesi opouštěla do 2 let.

Liniger, který byl sám realitním makléřem cítil, že musí existovat i lepší cesta a rozhodl se své sny o spravedlivějším realitním systému uskutečnit. Navrhl převratný a inovativní business model, který kladl lidi na první místo a umožňoval uspět jak makléřům, tak majitelům realitních kanceláří. Svou koncepci nazval RE/MAX, akronym pro „real estate maximums“. Liniger a jeho žena Gail, která byla také realitním makléřem, věřili v úspěch této nové unikátní koncepce. A podařilo se jim s ní způsobit revoluci. Dnes má RE/MAX více než 120 tisíc makléřů pracujících ve více než 7 tisících kancelářích po celém světě.

Nepřetržitý růst

1973
Založení společnosti
1976
RE/MAX má již 100 makléřů
1977
480 makléřů – RE/MAX se stává největší realitní společností v Denveru a expanduje do Kanady
1978
100 kanceláří s 1 000 makléři – horkovzdušný balón RE/MAX se stává logem firmy
1980
3 000 makléřů během sedmi let
1984
Po dalších čtyřech letech se síť rozrůstá na 5 000 makléřů
1986
RE/MAX otevírá svou 1000 realitní kancelář a má 10 000 makléřů
1987
RE/MAX je jedničkou v USA
1988
RE/MAX se stává jedničkou také v Kanadě, 20 000 makléřů v Severní Americe
1991
Expanze do Karibiku, kde je dnes RE/MAX největší realitní společností
1992
Expanze do Mexika
1994
Spuštění vlastní satelitní televize RE/MAX pro severoamerickou síť poboček
1995
Expanze do Jižní Afriky, Evropy a Izraele
1996
RE/MAX získává cenu „Franchise Relations Award“ amerického časopisu Income Opportunities, která je udělována nejlepším franšízingovým společnostem za vynikající podporu, školení a komunikační služby poskytované majitelům franšízingových licencí
2004
RE/MAX má 100 000 makléřů, z toho v Evropě téměř 6 000 makléřů ve více než 1 000 kancelářích
2005
Rychlý rozvoj v postkomunistických státech střední a východní Evropy, RE/MAX vstoupil do České republiky, Bulharska, Lotyšska, Litvy a Estonska. RE/MAX překonal v r. 2005 hranici 6000 kanceláří a 114 000 makléřů
2006
RE/MAX vstupuje na Slovensko
2007
RE/MAX vstupuje do Číny

Nejproduktivnější makléři

Základní koncepce vyvinutá zakladatelem společnosti, Davem Linigerem, umožnila RE/MAX stát se nejproduktivnější organizací v oblasti realit na světě. Podle dlouhodobých statistik mají makléři RE/MAX v průměru více zkušeností a dokážou prodat více nemovitostí než ostatní makléři v oboru. Dave Liniger, který sám patřil k nejlepším realitním makléřům, založil princip fungování svých kanceláří mimo jiné na rovném rozdělení nákladů na provoz realitní kanceláře mezi všechny makléře. Tím umožnil nejproduktivnějším makléřům podstatně zvýšit své výdělky a vytvořil konkurenční náskok kanceláří díky sdílení synergií v nákladech.

Majitelé realitní kanceláře tradičně požadovali (a dále požadují) po svých makléřích odevzdání větší části z utržených provizí na pokrytí provozních nákladů kanceláře. Tento tradiční systém byl výhodný pro začátečníky, makléře pracující na částečný úvazek a málo produktivní makléře. Dobří a úspěšní makléři však dokázali velmi rychle rozpoznat svou příležitost a výhody nového systému a začali brzy následovat RE/MAX.

Zvýšení podílu makléřů na vydělaných provizích, unikátní systém vzdělávání, využití spolupráce v rámci celosvětové sítě kanceláří RE/MAX a využití synergií v marketingu a nákladech umožnilo přijmout do řad RE/MAX a následně i dlouhodobě udržet nejlepší realitní odborníky.

Úspěch přináší úspěch

Nová koncepce přinesla další zajímavé zjištění. Jakmile začali opravdoví profesionálové pracovat spolu v jedné kanceláři, jejich dovednosti se dále lepšily. Nastal klasický případ známý například z golfu, kdy se vaše hra zlepší, jakmile hrajete s lepšími golfisty.

Systém RE/MAX měl pro celý obor nesmírný význam a dnes je napodobován celou řadou imitátorů. Nikdo z nich však nedosáhl takového úspěchu a profesionální úrovně, jakou má RE/MAX a jeho makléři. K dosažení dlouhodobého úspěchu totiž nestačí jen zavedení jiného způsobu financování a odměňování.

Neuvěřitelný úspěch společnosti RE/MAX doložený více než 383 měsíci nepřetržitého růstu (RE/MAX roste nepřetržitě od svého založení) spočívá v unikátním souhrnu zvyšování motivace lidí, jejich vzájemné podpory a spolupráce, důrazu na profesionalitu prostředí, využívání a nepřetržitém zdokonalování nejmodernějších prodejních nástrojů. Společnost RE/MAX vynakládá každoročně přibližně 1 mld. USD na reklamu a zjišťování potřeb svých klientů. Tyto skutečnosti jsou některými z mnoha důvodů, proč je společnost RE/MAX celosvětově vyhledávána nejlepšími realitní makléři jako místo pro jejich kariéru.

Horkovzdušné balóny

Horkovzdušné balóny RE/MAX patří mezi nejznámější loga v Severní Americe. Ačkoliv jsou balóny nezávisle vlastněny a provozovány, firemní „flotila“ čítající 100 balónů patří k největším na světě.

Historie loga RE/MAX – horkovzdušného balónu – se začala psát roku 1978, kdy se jeden z regionálních ředitelů pokusil o marketingový experiment a umístil pruh s nápisem RE/MAX na horkovzdušný balón. Posádka měla na sobě trička s nápisem „Above the Crowd!“ (Nad davy!) – slogan vytvořený makléři RE/MAX. Později se v centrále RE/MAX v Coloradu rozhodli, že pro svou televizní reklamu použijí také horkovzdušný balón volně letící „Nad davy“, jelikož ztělesňuje nezávislost, svobodného ducha a profesionalitu organizace RE/MAX. Tato reklama se ukázala jako extrémně úspěšná a horkovzdušný balón se dostal do loga RE/MAX.

Charita

Přestože každá kancelář RE/MAX a každý region může být zapojen v jiných neziskových projektech či charitě, oficiální aktivitou organizace RE/MAX v oblasti charity je Children’s Miracle Network (CMN). Makléři RE/MAX již poskytli CMN nemocnicím po celém světě miliony dolarů.

Zdroj: RE/MAX ČR